Sofaz - Janjiku

Berulang kali ku mencuba memujuk dirimu cuba menjernihkan…
Pertelingkahan antara kita berdua…
Kau hilang dan terus membisu beginikah cara kau menghukum aku…
Atas kesilapanku menduakan dirimu…
Maafkan aku…

Tak terlintas difikiranku melukai kamu permainkan cinta
Yang telah kau berikan sepenuhnya padaku..
Tiada dua atau tiga pengganti dirimu pada kau yang satu
Ku abadikan cinta selamanya
Hanya padamu kekasihku…

Bukakanlah pintu hatimu
Izinkan aku kembali padamu…
Ku sesalkan perbuatan ku ini
Tak akan berulang lagi ku janji…
Terimalah ku kembali kasih…

Biarpun ribut melanda namun tetap aku berdiri menunggu
Agar terbukti janjiku padamu…
Tidakkah terdetik hatimu untuk memaafkan kesalahan aku
Berikan peluang sekali lagi…
Hanya ku pinta…

Bukakanlah pintu hatimu
Izinkan aku kembali padamu…
Ku sesalkan perbuatan ku ini
Tak akan berulang lagi ku janji…

(Bukakanlah pintu hatimu
Izinkan aku kembali padamu…
Ku sesalkan)
Bukakanlah pintu hatimu
Izinkan aku kembali padamu…
Ku sesalkan perbuatan ku ini
Tak akan berulang lagi ku janji…
Terimalah ku kembali kasih…

0 pendapat: