Nidji - Biarlah

Aku sudah berlari
Mengejar yang tak pasti
Mengejar kamu….
Hanya dirimu…Kulantunkan hidupku
Kubisikkan cintaku
Hanya untukmu…
Hanya untukmu…

Tapi engkau terus pergi
Tapi engkau terus berlari
Jadi biarkanlah aku disini

Biarlah kurela melepasmu, meninggalkan aku
Berikanlah aku kekuatan untuk melupakanmu

Waktu terus bergulir
Sakit tetap mengukir
Jalan hidupku….
Jalan hidupku…

Berikanlah jiwamu
Berikanlah cintamu
Hanya untukku…
Hanya untukku…

Tapi engkau terus pergi
Tapi engkau terus berlari
Jadi biarkanlah aku disini

Biarlah kurela melepasmu, meninggalkan aku
Berikanlah aku kekuatan untuk melupakanmu

Kau jauh dariku
Kau tetap menjauh dari aku

Kau jauh dariku
Kau tetap menjauh dari aku

Biarlah kurela melepasmu, meninggalkan aku
Berikanlah aku kekuatan untuk melupakanmu


0 pendapat: